luni, 27 martie 2017

CLASA ALBINUȚELOR



Aceşti elevi sunt recunoscuţi şi sub denumirea de CLASA ALBINUȚELOR. Ei formează o COMUNITATE frumoasă şi numeroasă.

Albinuțele sunt nişte personaje vesele şi năstruşnice care încearca și reușesc să trăiască în armonie. Acest lucru l-am simţit încă din prima zi de şcoală când păşeam voioşi şi-ncrezători pe Tărâmul cunoşterii.

Ne-am văzut, ne-am plăcut ... şi aşa a-nceput povestea noastră. Ne-am sudat ca şi grup şi am desfăşurat multe activităţi interesante….. Dar cea mai interesanta a fost aceea cand am sarbatorit 100 DE ZILE DE ȘCOALĂ.

Activitatea a început cu înălțarea unor baloane cu heliu în care am pus TEMEREA, NESIGURANȚA, DORUL DE CASĂ ….


…am scris 100 pe ele și împreună le-am înălțat




Am patruns apoi în sala de clasă alături de părinții nostri , martori si ei ai evenimentului. Ajunsi la locurile noastre am cântat, am  recitat și ne-am jucat așa cum facem , de altfel, mereu la școală.



Credeți că mamele noastre au stat degeaba? Binențeles că nu! În timp ce noi ne jucam cu un cub pe feţele căruia erau scrise stări sufletești: bucurie, speranţă, mirare, tristeţe, teamă şi siguranţă iar fiecare încerca , după ce rostogolea zarul,să-şi amintească un moment, un eveniment care i-a provocat sentimentul citit de pe faţa cubului sau ne jucam Gândind la mama”, “Gândind la bunica” şi “Gândind la tata”când fiecare trebuia să rostească un cuvânt, primul care le trecea prin minte, despre cei dragi pomeniţi ,  mamele noastre ne-au pregătit …

UN TORT
...în care au pus 50 de floricele roșii și 50 de floricele albastre pentru fiecare zi de școală câte una, pentru noi fetițe și băieței. Ne-am bucurat nespus deși... nu l-am putut mânca.

Mesajul doamnei învățătoare a încheiat frumos activitatea noastră:
Cu drag, înv. Vișoiu Florentina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu